انیمیشن پیامبران

در این انیمیشن؛ داستان زندگی حضرت ابراهیم(ع)، زندگی حضرت ادریس(ع)، آدم(ع) و حوا،
دسته بندی:

معرفی برنامه

در این انیمیشن؛ داستان زندگی حضرت ابراهیم(ع)، زندگی حضرت ادریس(ع)، آدم(ع) و حوا، حضرت نوح(ع) و همچنین ماجرای سپاه ابرهه و درخواست عبدالمطلب از وی آورده شده است.
تهیه‌کنندگی این مجموعه را صادق کریمیان در شرکت فورست مدیا به عهده داشته و کارگردانی آن را نیز وحید هماتاش با تکنیک فول‌ تری دی ۳به انجام رسانده است و در ساخت آن نوآوری‌هایی نیز برای نخستین‌بار صورت گرفته است مثل شبیه‌سازی حرکت لباس در مجاورت باد و نیز فرم مو و ریش شخصیت‌های سریال که سعی شده است بسیار واقعی به نظر آید.
کل این مجموعه به شیوه موشن کپچر(motion capture) تولید شده است به این معنی که پس از طراحی شخصیت‌ها، بازیگران با پوشیدن لباس‌های مخصوصی، حرکت بازیگران را شبیه‌سازی کرده که این حرکت‌ها به روی هر یک از شخصیت‌های طراحی شده پیاده و سپس ضبط می‌شود.
مجموعه انیمیشن «پیامبران» تولیدی شرکت فورست مدیا در اصل به زبان عربی برای پخش در کشورهایی همچون لبنان و عراق تولید شده است که البته به طور همزمان شاهد پخش آن با دوبله فارسی از شبکه داخلی نیز هستیم و در آینده نزدیک قصد داریم با دوبله ترکی امکان پخش آن را در کشور ترکیه نیز فراهم آوریم.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها