برنامه نسل قاسم از قاب شبکه امید

برنامه نسل قاسم از قاب شبکه امید

به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، ایام سوگواری و شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، ویزه برنامه "نسل قاسم "از شبکه امید پخش می شود .

معرفی برنامه


به گزارش روابط عمومی شبکه امید :به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، ایام سوگواری و شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، ویزه برنامه "نسل قاسم "در دهه اول محرم به صورت زنده و ترکیبی با محوریت معرفی هییت های که نوجوان خلاقیت منحصر به فردی ایجاد کردند و نحوه خادمی برای اهل بیت و حس و حال خوب در فعالیتهای تشکل‌ها و هیات‌های نوجوانانه میپردازد...از سایر این بخش ها میتوان به حضور گروههای سرود / مداحان نوجوان // شعرای نوجوان آئینی و همچنین معرفی گروههای جهادی که در مساجد و کانونهای فرهنگی سبب جذب نوجوانان گشته از دیگر بخشهای این برنامه بوده و پخش نماهنگ های مناسب ایام و همچنین خواندن پیامکهای ارسالی نوجوانان و ارتباط تلفنی در فواصل برنامه ها و مسابقه و ارتباط زنده از هییت های عزاداری در سراسر کشور در جدول این ویژه برنامه قرار گرفته است ...

برنامه زنده نسل قاسم به تهیه کنندگی علی اکبر ذاکری و با اجرای محسن قره شیخلو و محمد صادق تربتیان و با حضور حجت الاسلام دکتر محمد رحمانی به عنوان کارشناس و سردبیر مهمان نوجوانان در دهه محرم خواهیم بود. ساعت پخش برنامه ۱۹ الی ۲۱ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۲:۳۰ میباشد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها