ویژه برنامه های شبکه امید در ماه مبارک رمضان

شبکه امید ویژه برنامه هایی را در این ایام آماده کرده که در روزهای ماه مهمانی خدا پخش خواهد کرد.
دسته بندی:

معرفی برنامه


با توجه به شرایط ویژه نوجوانان و دانش آموزان در ماه مبارک امسال و فرصت های بیشتری که نوجوانان به خاطر تعطیلی مدارس در این ماه  برای استفاده از فرصت های معنوی آن دارند،شبکه امید ویژه برنامه هایی را در این ایام آماده کرده که در روزهای ماه مهمانی خدا پخش خواهد کرد.
برنامه ی رفیق
رفاقت هایی از جنس نوجوانی موضوع برنامه رفیق است ک همراه نوجوانان روزه اولی در اوقات سحر و افطار شبکه امید خواهد بود. رفیق سحرگاهی در لحظه های معنوی سحر ماه ماه مبارک با اجرای سعید شهبازی ساعت 3:30 بامداد تا اذان صبح پخش خواهد شد و رفیق افطار هر روز قبل از اذان مغرب با اجرای مرتضی پرنیان و فاطمه کیاپاشا ساعت 19:30 مهمان خانه های نوجوانان خواهد بود.مهمانان برنامه که خود یا نوجوانند و یا خاطرات جذابی از نوجوانی خو دارند با قصه های تازه و جالب از رفاقت و دوستی در استودیو رفیق حاضر می شوند. این برنامه شامل آیتم های متنوع خواهد بود و به تهیه کنندگی محمد حسن حیدری میزبان مخاطبان شبکه امید خواهد بود.
برنامه به توان خدا
برنامه ی به توان خدا ویژه ماه مبارک رمضان در 30 قسمت 28 دقیقه ای و دردو نوبت بعد از اذان صبح و ظهر  از شبکه امید پخش می شود.این برنامه با محوریت احکام ویژه ماه مبارک رمضان ،مسائل اخلاقی ویژه نوجوانان و پرسش های نوجوانان در حوزه سبک زندگی دینی با حضور حجت الالسلام رضا جوان آراسته و حجت الاسلام دکتر محمد هادی هدایت پخش خواهد شد.اجرای این برنامه را سید محمد صادق تربتیان و تهیه کنندگی آن را جواد بیک محمدی بر عهده دارند.
برنامه فصل امتحان
با توجه به نزدیک شدن فصل امتحانات و پایان سال تحصیلی و تعطیلی مدارس در ماه های اخیر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، مرور سریع دروس دانش آموزان مقاطع هفتم تا دوازدهم که مخاطبان اصلی شبکه هستند در چیدمان برنامه های ماه مبارک شبکه امید گنجانده شده است.همچنین با توجه به طولانی بودن روزها برای روزه داران نوجوان و احتمال افت کیفیت آموزش در طول روز ،پخش اصلی برنامه فصل امتحان هر شب از ساعت 24 تا 3 بامداد در جدول شبکه امید گنجانده شده است.در هر برنامه 6 باکس نیم ساعته ویژه مرور دروس تدارک دیده شده که ما بین این باکس ها نیز انیمیشن های کوتاه برای رفع خستگی و نکات ویژه درس خواندن در ایام تعطیلی مئارس به مخاطبان شبکه ارائه خواهد شد.همچنین جدول دروس برنامه ریزی شده به صورت هفتگی برای برنامه ریزی بهتر مخاطبان اعلام می گردد .بازپخش این برنامه نیز هر روز از ساعت 9 تا 12 خواهد بود. این برنامه به تهیه کنندگی سعید شهبازی و اجرای زهرا خردمند نیک روانه آنتن شبکه خواهد شد.
برنامه مسابقه تلفنی راز جزیره
راز جزیره به عنوان یکی از مسابقات تعاملی و جذاب شبکه امید با توجه به اوقات فراغت نوجوانان در این ایام ، پس از وقفه ای چند ماهه مجددا هر روز در ماه مبارک رمضان از ساعت 17 تا 18 روی آنتن شبکه امید می رود.متقاضیان حضور در این مسابقه با ارسال درخواست به شماره پیامکی شبکه امید در نوبت شرکت قرار می گیرند و سپس در رقابت با یکدیگر اطلاعات درسی ،عمومی و معارفی خود را محک می زنند.تهیه کنندگی این برنامه را میروهاب الدین عالمی و اجرای آن را پرهام عمرانی و نیما دلاوری بر عهده دارند.
برنامه فیلمستون
برنامه فیلمستون هر روز یک فیلم سینمایی ویژه نوجوانان را بررسی خواهد کرد و اطلاعات جالب را درباره فیلم به مخاطبان منتقل می کند و پس از آن مخاطبان می توانند فیلم بررسی شده را از شبکه مشاهده کنند.این برنامه هر روز ساعت 17:45 از شبکه امید پخش خواهد شد. تولید این مجموعه کاری از گروه تأمین شبکه امید است و نیما دلاوری مجری آن است.
برنامه ایوان آینه
در ایام ماه مبارک رمضان همانند سال های گذشته نوجوانان می توانند  هر روز از حرم مطهر حضرت معصومه (س) شاهد برنامه ترتیل خوانی نیم جزء قرآن کریم باشند و با آن همراه شوندتا از ثواب قرائت قرآن کریم در این روزهای ماه خدا بهره مند باشند.
ایوان آینه عنوان برنامه است و تولید آن را آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) بر عهده دارد.  
 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها