تعداد بازدید: 16
تاریخ خبر: سه شنبه 18 بهمن 1401

برنامه های شبکه امید به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

شبکه امید درسالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های متنوع ومرتبط بااین ایام راتدارک دیده است .


برنامه های شبکه امید به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
شبکه امید درسالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های متنوع ومرتبط بااین ایام راتدارک دیده است .به گزارش روابط عمومی شبکه امید ،به منظور آگاهی بخشی برای نوجوانان که دوران قبل از انقلاب و ایام مبارزات علیه رژیم ستم شاهی را ندیده اند برنامه های تامینی وتولیدی ویژه ای که نقش مهمی در هوشیاری نوجوانان این مرز و بوم ازدوران طاغوت واستعمارایران توسط قدرتهای جهانی آن روزگار داردرابرای پخش آماده نموده است . این برنامه ها که شمارگان آن به 10برنامه می رسد به قرارزیر است :
1-    هم ارتفاع برنامه ای که نوجوانان صریح و بی واسطه امکان طرح سئوالات ومطالبه های خود باکارشناسان رادارند . این برنامه به موضوعات مهمی همچون دستاوردهای انقلاب اسلامی ، مسائل کشور، چالش های روز ، آزادی وبسیاری ازموضوعات دیگر باحضور محمد صادق شهبازی پرداخته که پخش آن پس از ایام دهه فجر هم ادامه دارد .
2-    واما این روزها روزهای اعتکاف است و شبکه امید پخش زنده اعتکاف نسل قاسم را که شمایی از فعالیت های دهه هشتادی ها درمسجد کمیل است دردستورکاردارد.
3-    درادامه برنامه های این شبکه نوجوانان فعال وپرانرژی سراسرکشور باویدئو کست رادیو مدرسه هرروزصبح باگروه صد نفری برنامه های شاد راتولید نموده اند که به صورت همزمان در شبکه های رادیوی جوان وایران صدا واپلیکیشن شاد از ساعت 6تا 7صبح روی آنتن می رود .
4-    ازدیگربرنامه های این شبکه تله تئاتر«برده رقصان» که بصورت اختصاصی HD شده  وپس از پایان هر قسمت یک کارشناس براساس مجموعه کتاب سرگذشت استعمار برای مخاطبان نوجوان توضیحاتی راجع به استعمارارائه می نماید.
5-    جشنواره سرود نونوا که به پخش گروههای سرود نوجوانان سراسر کشور که امکان ساخت نماهنگ راندارند پرداخته و ازمخاطب رای گیری می نماید، محور سرودهای این برنامه در مورد دهه فجر انقلاب اسلامی می باشد.
6-    ویژه برنامه سینما هویت  شبکه امید ازجشنواره فجر که به بررسی آثار سینمای ایران وجهان ازنگاه نوجوان و هویت آنان می پردازد ودرایام دهه  مبارک فجر ازپردیس ملت پخش خواهد شد .
7-    باشگاه امید با پیوند به برنامه مدرسه انقلاب اتحادیه انجمن های اسلامی ، مراسم های برگزار شده دهه فجر در مدارس و هم چنین دعوت ازنوجوانان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن به شیوه ای خلاقانه را پوشش می دهد .
8-    تریبون آینده : یک تریبون آزاد که به مدارس رفته واز دانش آموزان می خواهد که نظرات خود راجع به حال و آینده ایران را بیان کنند .
9-    انیمیشن جزیره قلدرها کاری از بچه های  کرمان که در آن روایت قصه جزیره ایست که آینده سران استکبار  در سزای اعمالشان در آنجا زندانی شده اند .
10-    پاس گل ازبرنامه های ورزشی شبکه امید که پخش لیگ های ورزشی مدارس بویژه در ایام دهه فجر را پوشش می دهد .

 

دسته بندی :

آیا مایل به نظردهی می باشید؟

مانده : (1000) حرف