تعداد بازدید: 2
تاریخ خبر: دو شنبه 29 خرداد 1402

نوجوان سبز

باشگاه امید با همکاری فرهنگسرای رازی برگزار می کند:

دوره های آموزشی تابستانه نوجون سبز
ثبت نام دوره های آموزشی نوجوان سبز باشگاه امید با همکاری فرهنگسرای رازی آغاز شد.
باشگاه امید با همکاری فرهنگسرای رازی و با حمایت ویژه شبکه امید سیما با هدف شناسایی و پرورش نوجوانان مستعد در حوزه های مختلف هنری و رسانه ای، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی «نوجوان سبز» کرده است.
ثبت نام دوره های تابستان نوجوان سبز باشگاه امید برای رده سنی 15 تا 19 سال می باشد. مهلت پیش ثبت نام دوره ها تا 7 تیر ماه 1402 خواهد بود. شرکت در تمامی دوره های آموزشی برای همه هنرجویان منوط به حضور در مصاحبه و پذیرش اساتید و داوران باشگاه امید است. اسامی پذیرفته شدگان از طریق شبکه های اجتماعی باشگاه امید به نشانی baomidtv@ اطلاع رسانی خواهد شد تا هنرجویان مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند. همچنین تاریخ شروع کلاس ها از 17 تیرماه 1402 می باشد. لازم به ذکر است که مدرک معتبر اتمام دوره پس از حضور منظم و تحویل پروژه های کلاسی و با تایید اساتید به شرکت کنندگان اعطا می گردد. برگزیدگان در پایان دوره می توانند در مصاحبه عضویت در باشگاه امید شرکت کرده و در صورت برگزیده شدن به عضویت این باشگاه درآمده و در بستر تولیدات شبکه امید سیما مشغول به فعالیت شوند. همچنین با توجه به محدود بودن ظرفیت دوره، اولویت شرکت در کلاس با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند.
دوره ها به دو صورت حضوری (ویژه تهرانی‌ها و شهرستانی‌ها) و مجازی (صرفا ویژه شهرستانی‌‎ها) در 8 جلسه طراحی شده است. کلاس‌های دختران و پسران در این دوره به صورت جداگانه برگزار می شود. محل برگزاری دوره های آموزشی حضوری در فرهنگسرای رازی تهران و دوره های مجازی نیز از طریق بستر اسکای روم و بصورت آنلاین برگزار خواهد شد، بنابراین هنرجو باید در انتخاب دوره دقت لازم را به عمل آورد. لازم به ذکر است که شرکت در دوره های مجازی صرفا برای شهرستانی هاست و برای افرادی که ساکن تهران هستند مجاز نمی باشد. گفتنی است «اعضای هسته مرکزی باشگاه امید» می توانند از بورسیه شرکت در دوره های آموزشی باشگاه امید استفاده کنند، به این ترتیب که با وارد کردن کد تخفیف خود می توانند تا سقف 3 دوره از دوره های نوجوان سبز با تخفیف 85 درصدی شرکت نمایند. اعضای فعال باشگاه امید نیز می توانند از تخفیف 40 درصدی هزینه دوره ها استفاده کنند که کد آن در اختیارشان قرار داده شده است.
علاقه مندان نوجوان جهت ثبت نام در این دوره ها می توانند به سایت شبکه امید به آدرس omidtv.ir مراجعه نمایند و اخبار دوره ها را در شبکه های اجتماعی به آدرس  baomidtv@ در پیام رسان بله، شاد و اینستاگرام دنبال نمایند.
عناوین این دوره آموزشی به این شرح است:
1.اجرای تلویزیونی پسران: حامد مدرس  
2.اجرای تلویزیونی دختران: فریبا باقری
3.تولید برنامه تلویزیونی: امیرحسین خرمشاهی
3.سردبیری برنامه تلویزیونی: محمدامین حسام
4.آیتم سازی تلویزیونی: محمدصادق باطنی

5.گویندگی رادیو: وحید رونقی
6.دوبله: احسان مهدی
7.پادکست: مهدی ساعی، امیرحسن محمدپور

8.بازیگری پسران: امیر دژاکام
9.بازیگری دختران: مریم کاظمی
10.ساخت فیلم کوتاه: علی ملاقلی پور
11.فیلمنامه نویسی: علیرضا اسحاقی، محسن ملکی
12.مستندسازی: محمدصادق اسماعیلی

13.استاپ موشن: امیر فیضی، آرزو سنگی
14.گرافیک: مصطفی جمالی
15.تصویرسازی: محمدرضا موسوی

16.نویسندگی خلاق: حسین شکیب راد، سپهر جمعه زاده
17.شعر: حسین صیامی و حامد سامنی

18.تدوین: غلامرضا سبزی‌پور
19.تصویربرداری و عکاسی: اسفندیار شهیدی، علیرضا معین خواه

20.گزارش نویسی: سیامک صدیقی
21.خبرنگاری: مرجان رهنما
22.تولید و توزیع محتوا: سید محمدمهدی امیرواقفی

علاقه مندان نوجوان جهت ثبت نام در این دوره ها می توانند به سایت شبکه امید به آدرس omidtv.ir مراجعه نمایند و اخبار دوره ها را در شبکه های اجتماعی به آدرس  baomidtv@ در پیام رسان بله، شاد و اینستاگرام دنبال نمایند.


لینک ثبت نام رویداد

 

دسته بندی :

آیا مایل به نظردهی می باشید؟

مانده : (1000) حرف