تعداد بازدید: 1
تاریخ خبر: دو شنبه 20 شهریور 1396

اخبار نوجوانان

چهل و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی فوتبال مدارس آسیا از 17 شهریورماه به‌صورت رسمی به میزبانی شیراز آغاز شده است و تا 25 شهریور ادامه خواهد داشت. این رقابت‌ها با حضور 9 تیم از کشورهای کره جنوبی، چین، مالزی، تایلند، اندونزی، هندوستان، سریلانکا، ایران و منتخب فارس (ایران ب) شروع شده که  ۲۷۰ فوتبالیست نوجوان در آن حضور دارند و در 2 گروه 5 تیمی که شامل تیم‌های «اندونزی، کره جنوبی، هندوستان، تایلند و منتخب فارس» و 4 تیم شامل «ایران، چین، مالزی و سریلانکا» به رقابت می‌پردازند. دیدار نهایی این مسابقات بیست و چهارم شهریور با تعیین تیم قهرمان برگزار می‌شود.

در نخستین روز مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا و از گروه نخست تیم‌های هندوستان و تایلند و منتخب دانش آموزان فارس و اندونزی به مصاف هم رفتند که این بازی‌ها با برتری تیم‌های تایلند و اندونزی به پایان رسید. در دومین روز از بازی‌های مرحلۀ گروهی، تیم الف ایران، مالزی را برد و تیم منتخب فارس نیز توانست یک امتیاز از تیم کره جنوبی کسب کند و در سومین روز برگزاری مسابقات فوتبال مدارس آسیا در شیراز، تیم‌های اندونزی و کره جنوبی مقابل حریفان به برتری رسیدند.

برنامه روز چهارم رقابت‌های فوتبال دانش‌آموزان آسیا امروز دوشنبه 20 شهریور و از ساعت 15 تیم‌های منتخب فارس و هندوستان در مجموعه ورزشی بعثت شیراز به مصاف یکدیگر می‌روند. دیدار تیم‌های مالزی و سریلانکا نیز ساعت 15 در مجموعه ورزشی حافظیه شیراز برگزار می‌شود. همچنین از ساعت 17 و 15 دقیقه بعدازظهر امروز و در مجموعه ورزشی بعثت تیم‌های ایران و چین  و در مجموعه ورزش حافظیه نیز دو تیم کره‌جنوبی و تایلند با هم به رقابت می‌پردازند.

دسته بندی :

آیا مایل به نظردهی می باشید؟

مانده : (1000) حرف