تعداد بازدید: 1
تاریخ خبر: دو شنبه 3 مهر 1396

تقدیر معاونت محترم سیما از سازندگان «به فکر فردا باشیم»

در جریان بازید معاون محترم سیما جناب آقای دکتر «میرباقری» از شهرک غزالی و تولیداتی که در این شهرک انجام می‌شود. ایشان از پشت‌صحنۀ برنامۀ «خانوادۀ امید» هم دیدن کردند که حضورشان در پشت‌صحنه شوقی در نوجوانان حاضر و فضای گرم و صمیمی از پرسش و پاسخ را ایجاد کرد، در این گفت‌وگوها دکتر میرباقری ضمن شکر کردن خدا بابت اولین حضورشان در یک برنامه تلویزیونی در ماه‌های اخیر در شبکه امید از جای خالی و لزوم شبکۀ امید که یک شبکه مختص نوجوانان است گفتند. ایشان با تأکید بر این مسئله که تلویزیون برای دوره‌های مختلف سنی برنامه‌های تخصصی دارد از گمشدگی این دوران مهم که مرحله بسیار مهم رشد و شکوفایی است گفتند و همین‌طور با اشاره به درخواست نوجوانان برای ساخت برنامه‌هایی مناسب سنشان از مقام معظم رهبری روند شکل‌گیری شبکه امید را پس از بیانات رهبر معظم انقلاب این‌طور شرح دادند:

ایشان هم به رئیس سازمان صداوسیما این دستور را دادند و نهایتاً بنا، براین شد به‌جای این‌که چند برنامه محدود داشته باشیم یک شبکه 24 ساعته را تنظیم کنیم تا بتوانیم این جمعیت را مخاطب خودمان قرار بدهیم و در تعامل با آن‌ها قرار بگیریم و برای شهرستان‌های مختلف، شهرهای مختلف، استان‌های مختلف و گروه‌های به‌اصطلاح مختلف که در این مقطع سنی هستند برنامه‌سازی داشته باشیم. استقبال از این شبکه نشان داد سال‌ها چه خلائی در این زمینه وجود دارد.

پدرها و مادرها گوش کنید به حرف ما...

نماهنگ «به فکر فردا باشیم» موردتوجه خاص رهبر معظم انقلاب قرار گرفته: «کار بسیار خوبی بود. هم از لحاظ محتوا و هم قالب هنری. کار خوب و تأثیرگذاری است. از قول من تقدیر شود. 1396/5/26»

برنامۀ خانوادۀ امید میزبان عوامل و نوجوانان سازندۀ این نماهنگ بود که طی آن دکتر میرباقری از آن‌ها به خاطر ساخت این نماهنگ تأثیرگذار تقدیر به عمل آوردند. نماهنگ جذاب و دیدنی به فکر فردا باشیم، دربارۀ مصرف درست انرژی بوده و تولید شبکه سه سیما است.

دکتر میرباقری با اشاره به اثرگذاری این کلیپ در زمینۀ تغییر سبک زندگی تأکید کرد: این نماهنگ باهدف تغییر سبک زندگی و آموزش استفاده از سرمایه‌های ملی در شبکه سه تولید شد و بارها و بارها در شبکه‌های مختلف به نمایش درآمد. این نماهنگ پربیننده موردتوجه مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت و امروز فرصتی به وجود آمد تا از سازندگان آن قدردانی شود.

دسته بندی :

آیا مایل به نظردهی می باشید؟

مانده : (1000) حرف