تعداد بازدید: 0
تاریخ خبر: سه شنبه 9 آبان 1396

خانوادۀ شهید «محمدحسین فهمیده» مهمان تلویزیون بودند

سال‌ها پیش در چنین روزی ایران، رنگی از غیرت و حماسۀ بزرگ مردانی داشت که با سینه‌ای ستبر جلوی تیر دشمن ایستادند تا آیندگان را صاحب روزهایی کنند که خود آرزویش را داشتند؛ این آب‌وخاک، فرزندانی به بزرگی آفتاب دارد، کسانی که از همه‌چیز گذشتند و دلاورانه پای در عرصۀ میدان قراردادند و زندگی خود را بدون چشم‌داشتی پیشکش سرزمینشان کردند تا مزدوران حتی نتوانند ذره‌ای از خاک مملکتشان را به یغما ببرند.

امروز مهمان رسانۀ ملی خانوادۀ گران‌قدر شهید «محمدحسین فهمیده» بودند؛ نوجوانی که با عمل شجاعانۀ خود نقطۀ عطفی را در تاریخ به نام نوجوانان بوجود آورد. همچنین در این مراسم دکتر میرباقری معاونت محترم سیما و دکتر سالم مدیر محترم شبکۀ امید و همین‌طور جمعی از دانش‌آموزان فعال بسیج دانش‌آموزی هم حضور داشتند.

دکتر میرباقری معاون سیما در دیدار با والدین این شهید حماسه و ایثار، حضور آن‌ها را در رسانه ملی افتخاری بزرگ توصیف کرد و خطاب به پدر و مادر شهید فهمیده گفت: خداوند در خانواده شما کرامت را نهادینه کرده است. خانواده‌ای که برای جامعه سالم الگوساز هستند و دو شهید بزرگوار تقدیم انقلاب کرده‌اند.

دکتر میرباقری با اشاره به شبکه امید به‌عنوان شبکه‌ای مستقل برای نوجوانان تأکید کرد: ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی بزرگ‌ترین دغدغه برنامه‌سازان ماست و خانواده به‌عنوان اولین و محوری‌ترین جامعه برای تربیت افراد، هدف اصلی در تمامی برنامه‌سازی‌هاست. رسانه ملی با مخاطب قرار دادن این نهاد مهم تلاش می‌کند تا تمامی جامعه را به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم تحت تأثیر قرار دهد.

وی از شکاف میان والدین و فرزندان سخن گفت و اضافه کرد: از اهداف برنامه‌سازی در شبکه‌های تلویزیونی کم کردن این فاصله و پاسخگویی به نیازهای خانواده‌هاست؛ اما شبکه امید با این امید راه‌اندازی شد که بتواند گروه بزرگی از جامعه ما که نوجوانان هستند؛ را هدف قرار داده و پاسخگوی نیاز آنان باشد.

معاون سیما از میلیون‌ها استعدادی سخن گفت که باید با همکاری و همدلی نهادهای مرتبط اعم از خانواده، آموزش‌وپرورش و صداوسیمای جمهوری اسلامی به فعلیت برسند.

 

دسته بندی :

آیا مایل به نظردهی می باشید؟

مانده : (1000) حرف