تعداد بازدید: 1
تاریخ خبر: چهار شنبه 25 بهمن 1396

«چشم امید» امروز با رکورددار گینس

به گزارش روابط عمومی شبکه امید سیما: برنامه زنده «چشم امید» با اجرای زهرا رضاییان امروز چهارشنبه 25 بهمن‌ماه میزبان این مهدی حب درویش رکورددار گینس می‌شود.

مهدی حب درویش یک فوتبالیست ایرانی رکورددار روپایی سرعتی با توپ در جهان است که نامش در کتاب رکوردهای گینس ثبت‌شده است.

ازجمله رکوردهای روپایی وی می‌توان به روپایی با توپ تنیس در حدود ۱۴ ساعت مداوم و بدون استراحت، روپایی با تیله و ساچمه به مدت ۱۰ ساعت مداوم و بدون استراحت، روپایی با هر شیء گرد و غیر گرد روپایی می‌زند. (دسته‌کلید، پیچ، سکه، تکه کاغذ مچاله‌شده، آدامس، پرتقال، سیب، گردو، لیموترش و ...)

روپایی زدن در مسافت عبدالعظیم تا بهشت‌زهرا به مسافت ۲۰ کیلومتر، دو بار روپایی زدن در مسافت بین میدان انقلاب تا میدان آزادی تهران، روپایی زدن در مسافت بین آرامگاه معصومه تا مسجد جمکران به مسافت ۱۷ کیلومتر، روپایی زدن در حین بازی بین تیم‌های ملی ایران و کره (در تمام طول مدت بازی روپایی می‌زده است)، روپایی زدن در سه بازی بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس (در تمام طول مدت بازی روپایی می‌زده است) اشاره کرد.

بخش دوم برنامه «چشم امید» به گفتگو با محمد جعفری مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و ورزش وزارت آموزش‌وپرورش اختصاص دارد که به موضوع امکانات ورزشی در مدارس می‌پردازند. برنامه «چشم امید» به تهیه‌کنندگی «ایوب جمشیدی» با استفاده از برترین کارشناسان و پزشکان درزمینه‌های مختلف سعی دارد در زمینه های گوناگون در رابطه با نوجوانان بپردازد. این برنامه از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 14 به طور زنده از شبکه امید پخش می‌شود.

دسته بندی :

آیا مایل به نظردهی می باشید؟

مانده : (1000) حرف