تعداد بازدید: 73
تاریخ خبر: شنبه 9 مرداد 1400

مراسم تودیع و معارفه مدیر اطلاعات و برنامه ریزی شبکه امید

آیین تودیع و معارفه مدیر اطلاعات و برنامه ریزی شبکه امید به صورت همزمان و با حضور مدیران این شبکه، فراهانی نیک مدیر کل اطلاعات و برنامه ریزی معاونت سیما و علوی وفا قائم مقام مرکز طرح برنامه و بودجه روز دوشنبه 5 مرداد سال جاری در محل ساختمان شبکه امید برگزار شد.
در این مراسم فرنوش فرزینی به عنوان مدیر جدید واحد اطلاعات و برنامه ریزی شبکه امید منصوب و از تلاش های مرضیه فرآورده مدیر سابق اطلاعات و برنامه ریزی تقدیر شد. 
 مهدی سالم مدیر شبکه امید ضمن تقدیر از زحمات مرضیه فرآورده و تبریک به فرنوش فرزینی، با  اشاره به رسالت شبکه امید و مخاطبان 5 میلیونی نوجوان و افتتاح شبکه با امکانات محدود گفت: انتظار می رود بودجه و الگو همکاری لازم را با شبکه امید داشته باشند. 
فراهانی نیک مدیر کل اطلاعات و برنامه ریزی معاونت سیما نیز با تبریک و تقارن جلسه با اعیاد ، ضمن تشکر از زحمات مرضیه فرآورده، با اشاره به توانایی های فرنوش فرزینی برایشان آرزوی موفقیت کرد
همچنین در این مراسم علوی وفا قائم مقام مرکز طرح و برنامه سازمان گفت: من حامل پیام تقدیر و تشکر برای پرسنل و مدیران شبکه امید هستم و از زحمات مرضیه فرآورده در طول دوره تصدی مدیریت اطلاعات و برنامه ریز ی تشکر کرد. 
در این مراسم مدیر سابق و جدید اطلاعات و برنامه ریزی با اشاره به فضای صمیمی و گرم شبکه امید،یادآور شدند انشالله در سنگر جدید بتوانند آن گونه که شایسته است خدمت کنند.
در پایان این مراسم  حکم فرنوش فرزینی مدیر جدید اطلاعات و برنامه ریزی شبکه امید به ایشان ابلاغ شد. 
 

دسته بندی :

آیا مایل به نظردهی می باشید؟

مانده : (1000) حرف