تعداد بازدید: 10
تاریخ خبر: یک شنبه 8 خرداد 1401

برنامه های شبکه امید به مناسبت 14 و 15 خرداد

 

شبکه امید به مناسبت سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و قیام خونین  15 خرداد  برنامه هایی در قالب فیلم سینمایی، مستند، انیمیشن و موشن گرافی برای مخاطبان تدارک دیده است.
برنامه زنده «ما دهه هشتادی» در قالب پیوند بین حضرت امام خمینی (ره) و نسل جدید  از 8 خرداد تا 15 خرداد هر روز ساعت 19:00 به مدت  45 دقیقه تولید و پخش می شود.
برنامه پویش «برایم بگو» با محوریت جمع آوری خاطرات والدین نوجوانان از امام خمینی (ره) از دیگر برنامه های تولیدی شبکه امید است که با همکاری شبکه یک و تلوبیون پخش خواهد شد.
مستند تشییع بزرگ برای روز 14 خرداد ساعت 14:00 ، مستند روزگار خمینی ساعت 20:00 با موضوع نهضت و مبارزات امام خمینی(ره) ، فیلم سینمایی «متین بانو» با نگاهی تاریخی روایت گر ظلم و ستم زمان طاغوت و نقش خوانین حاکم بر مردم روستاها و مناطق محروم، انیمیشن مهر خاوران، موشن گرافی تاریخچه قیام 15 خرداد و دو میان برنامه آرشیوی شهیدانه زیستن با موضوع دلتنگی و سرود «سین مثل سرود» که نوجوانان در زمان حیات امام راحل در حضور ایشان خوانده اند از برنامه های تامینی این شبکه در رحلت امام خمینی (ره) است.
 

دسته بندی :

آیا مایل به نظردهی می باشید؟

مانده : (1000) حرف